NEVÍŠ SI RADY S JEŽÍŠKEM? KUP VOUCHER!
cs

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JSEM NEOBDRŽEL/A POTVRZOVACÍ EMAIL O MÉ OBJEDNÁVCE?
Jakmile vytvoříte objednávku, hned vám posíláme potvrzovací email.
Pokud ho nevidíte, zkuste se podívat do SPAMu – někdy tam zapadne.
Kdyby se ani tam nenašel, dejte nám vědět na info@braasi.com. Prověříme stav objednávky a zjistíme, co se stalo.

KDE SE NACHÁZÍ MOJE OBJEDNÁVKA?
Pokud neobdržíte email/ sms se sledovacím číslem, který by vám měla automaticky zaslat kurýrní služba při převzetí objednávky, zašlete nám prosím email na adresu info@braasi.com.
Rádi se na to podíváme a dáme vám vědět, kde se balíček nachází.
Jak zjistíte, že už jsme objednávku odeslali? Zašleme vám email, že jsem ji předali dopravci.

JAK MŮŽU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT?
Změnili jste názor a chcete zrušit objednávku? Žádný problém.
Pokud jsme ji ještě neodeslali, rádi ji pro vás zrušíme. Stačí nám napsat na info@braasi.com a připojit číslo objednávky, kterou chcete stornovat.
Jakmile to vyřídíme, pošleme vám potvrzení emailem

JAKÝM ZPŮSOBEM MÁM ŘEŠIT VRÁCENÍ OBJEDNÁVKY?

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete nám ho do 30 dnů od doručení vrátit – stačí, aby bylo nenošené a nepoškozené.
Napište nám na info@braasi.com s číslem objednávky (VS) a jakmile balíček dorazí zpět k nám do dílny, vrátíme vám peníze na účet, ze kterého jste objednávku platili.
Poplatek za dopravu nevracíme.

Zboží prosím pošlete/doneste na tuto adresu:
BRAASI INDUSTRY
DĚLNICKÁ 67a
PRAHA 7 – HOLEŠOVICE
170 00

POTŘEBUJI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT. JAK MÁM POSTUPOVAT?
Pokud potřebujete vyměnit objednané zboží za jiný typ, barvu, nebo velikost, zašlete prosím email na adresu info@braasi.com.
Uveďte číslo objednávky a co byste chtěli změnit. Rádi se s vámi domluvíme na výměně.
Pokud už máte batoh Braasi doma, ale nesedí vám a chcete ho vyměnit za jiný model nebo barvu, napište nám na info@braasi.com a společně vymyslíme nejlepší řešení.

ZAKOUPIL JSEM BATOH BRAASI U JINÉHO PRODEJCE. MOHU HO ZDE VRÁTIT, VYMĚNIT, REKLAMOVAT?
Zde zpracováváme pouze objednávky vytvořené na webu www.braasi.cz.
Pokud jste ale nakoupili naše zboží jinde a máte jakýkoliv dotaz, klidně nám napište.
Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli!

ROZBIL SE MI BATOH V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ, CO MÁM DĚLAT?
Dejte nám vědět na info@braasi.com a batoh pošlete, nebo přineste, spolu s vašimi kontaktními údaji a číslem objednávky.
Batoh prosím před reklamací vyčistěte.
Po prozkoumání závady se vám ozveme a společně vymyslíme, co dál.


OPRAVÍTE MI BATOH I PO UPLYNUTÍ ZÁRUČNÍ DOBY?

Ano, provádíme i pozáruční opravy!
Abychom batoh mohli přijmout k opravě, prosíme, aby byl vypraný nebo vyčištěný.
Ceny za opravy se pohybují od 250 Kč za jednoduché opravy (oprava horního zipu – Ayo, Haak), až po 750 Kč za složitější zákroky (výměna zipu u notebookové kapsy).
Pokud máte otázky nebo potřebujete další informace, neváhejte nám napsat nebo zavolat. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme!

.